frezy lpkf

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Neděle Červenec 24 01:20:58 CEST 2005

centrovaci diry jsou ty co delaji symetrii celeho zarizeni. v podstate
jde o to, ze masinka ma jakesi uchycovaci body (prumer 3mm) do kterych
se strka PCB. Ty uchycovaci
body jsou 2 a mely by byt presne v ose symetrie. Daji se vyvrtat tak, ze
se nestrci do masinky tistak a vyvrtaji se 2 diry primo v plastovem
uchyceni te frezy. to pak zajistuje
ze je osa symetrie naprosto v poradku a nemelo by pri otoceni tistaku
dojit k offsetu.
d.