PLL MC145152 jak to funguje?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Červenec 23 21:07:39 CEST 2005

Prosim je zde nekdo kdo by mi mohl objasnit jak funguje tenhle IC? Dostal
jsem na predelani dve stanice - jednu na 172MHz a druhou na 450MHz. Obe
obsahuji tenhle IC.

Ta 172MHz je celkem logicka -  delic N i A je pekne odstupnovany s krokem
5kHz plus binarni nasobky - mam k tomu udelat preladovani s MCU a displejem
- to je bez problemu.

Ta 450MHz je udelana trochu jinak - je pouzit vyvod MC a externi preddelicka
MB504 nastavena na deleni 64/65 - podarilo se mi rozkodovat jak je ulozeno
selektovani vyvodu delicu v te EPROMce takze umim naprogramovat potrebne
hodnoty do ni abych mel spravne nastavene delice. Bohuzel jsem vyhorel
absolutne na tom, ze nejsem schopen zatim vystudovat z DS co tam ma byt.
Vim, ze ten delic N ma pevne kroky jako u te 172ky, ale ten A ve spojeni s
tou delickou to mi nejak nemuze doklapnout.

RadekCX