OT (jen lehce): nakup pristroju na ebay

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červenec 22 17:26:46 CEST 2005

Dneska jsem trochu studoval ten PayPal. Je treba mit embosovanou kartu
nebo tzv. Internet kartu (neni to karta, vlastne jen cislo, ktere
pouzivate) - ma to napr. CSOB. Lide v CR zatim mohou pres PayPal jen
platit, ne prijimat penize.
Asi nejvyhodnejsi se mi zda zalozit ucet na http://banka.seznam.cz/ a
objednat MC InternetCard. Je urcena pro placeni na netu. Ten ucet ma
sice vyssi poplatky jinde, ale pokud to pouziju jen pro placeni na netu,
tak vedeni je zdarma a za kartu 150,- Kc rocne. Semtam tam nasypu trochu
penez z uctu ve Sporitelne a je to. Na nic jinyho to nebudu pouzivat a
kdyz tam vzdy dam jen to co budu platit, tak mi nema nikdo ani co ukrast.
Prehledny cenik banka.seznam.cz je zde:
http://finance.centrum.cz/banky_a_ucty/clanek.phtml?id=81741

Tu kartu pak vyuziju i pri zrizeni uctu na PayPal.

Martin Hanek