Kontakt na seriovem portu

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Pátek Červenec 22 16:28:46 CEST 2005

  Kdysi jsem si udelal takovy jednoduchy programek na pocitani
impulsu. Vyuzil jsem k tomu prave seriovy port. Do konektoru jsem dal
odpor mezi DTR a DSR, mezi DSR a RTS jsem pripojil kontakt rele a
pocitadlo bylo na svete. Program uklada do souboru datum a cas sepnuti
kontaktu a po rozpojeni jeste dobu po kterou byl sepnuty (slouzil ke
sledovani topeni bojleru).
  Stejnym zpusobem loguje i vstup CTS. Vystupy DTR a RTS lze nezavisle
nastavovat nebo nulovat.
Nahled na program: http://novalex.ceskyweb.cz/sledovac_linek_rs232.gif
  Je tu ovsem problem. Pisete, ze pouzivate port pro komunikaci.
Zrejme ho otevirate v jinem programu, takze nebude pristupny v tom
pocitacim. Totez plati obracene. Nebo to snad jde? Me programatorske
znalosti jsou dost chabe.

==============================
S pozdravem,
  Novalex

mkqc> Zdravim

mkqc> Potreboval bych v pc hlidat stav jednoho
mkqc> kontaktu(bezpotencialniho). Abych nemusel delat nejake zarizeni,
mkqc> tak mne napadlo ze bych ho pripojil do serioveho portu ktery
mkqc> pouzivam pro komunikaci. Premyslim zda ho mam pripojit na RI
mkqc> nebo na jiny pin. Pro komunikaci vyuzivam pouze TX a RX zadne
mkqc> dalsi rizeni. Nemate s tim nahodou nekdo zkusenosti?

mkqc> Diky
mkqc> Milan