Zapojenie zdroja.

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Červenec 22 15:39:51 CEST 2005

Mno, s proudovym omezenim byste musel dat dve LM317-ky do kaskady, jednu na nastaveni napeti, druhou na omezeni proudu - to se dela tak, ze vystup z LM317 se zapoji pres odpor na ADJ a ten ADJ se pripoji na zatez. Je to myslim videt na schematu nabijecky s MC33340 (je na HW.cz).
Nebo tam dejte L200, je to petinohy stabilik, ktery umi regulovat napeti s omezenim proudu.

P.K.