Beh PIC 12F629 z kondenzatoru v aute .. reseni?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pátek Červenec 22 12:14:27 CEST 2005

Pokud jde o ty vykyvy teplot, nevim jak se chova bezny pajedlo (cin+olovo) - z hlediska teplotni dilatace, jesi tam nevznikaj studenaky. Jednou jsem opravoval nabijecku na mobila, kde byla skoro neviditelna prasklinka v tom cinu okolo nozicky nektery soucastky. Vona ta nabijecka asi pri provozu dost topi.

P.K.