Eagle a vrstva 200-bmp.

PeSpo web@ppabb.sk
Pátek Červenec 22 12:07:52 CEST 2005

Zdravim,

Ja som to logo prevedene logo vo vrstve 200 vyuzil len ako podklad pre
obkreslenie ciarami/polygonom vo vrstve top/bottom. Povodne je to ozaj s
miniaturnych ciarociek a kricia na to kontroly.
Takto som s pomocou ciar/polygonov vytvoril co znak loga, to jeden
objekt.
Trva to chvilku, mnou pouzivanych log je len zopar a mam pokoj.

PeSpo

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@hw.cz [mailto:hw-list-bounces@hw.cz] On Behalf Of
Martin Hanek
Sent: Friday, July 22, 2005 9:35 AM
To: Konference HW news
Subject: Eagle a vrstva 200-bmp.

Dobry den,

udelal jsem si plosnak v Eaglu a naimportoval do nej logo z BMP, ktere
je nyni ve vrstve 200. Chtel jsem ho dostat do vrstvy 1-top. Oznacil
jsem cele logo (je tvoreno strasne tenkymi vodorovnymi carkami) jako
skupinu a pak dal change layer, ale Eagle hlasi, ze toto nelze provest
se skupinou. A delat to po jedne carce; to si nedovedu predstavit. Jak
na to? Dekuji.
--
Martin Hanek