Beh PIC 12F629 z kondenzatoru v aute .. reseni?
Petr King
petr.king@atlas.cz
Pátek Červenec 22 11:17:15 CEST 2005
Dekuji za reakce.
Co se tyka proudovych narazu, jedna se mi spis o to, aby tato I spicka
"nerozhodila" napajeni pro MCU a ten se neresetoval.. Brzdove svetlo je
pouzito jako priklad, muze se jednat i o extra tlacitko, nicmene
podminky kam ma zarizeni byt nasazeno zustavaji stejne - auto, tzn.
vykyvy teplot a mozne spicky + ruseni v palubni siti.
Petr
Tomas Cerny napsal(a):
>je vhodne do serie s celym zarizenim vlozit odpor pro eliminovani proudovych narazu pri nabijeni kondenzatoru ?
>
>Rekl bych, ze proudovy naraz obou 21W zarovek je jetsi problem, tedy pokud uvazuje kapacity kolem 100-1000u pri delce vodicu kolem 5m
>
>
>
>Nebude pouzity elektrolyt vlivem teplotnich vykyvu v aute ztracet kapacitu?
>
>Ja mam v aute v cyklovaci steracu 100u z GM (E100). Ma psano -40 az +85°C a po trech letech nepoznavam rozdil.
>
>
>
>tomas
>
>
>
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>Hw-list@list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
>
>__________ Informace od NOD32 1.1159 (20050630) __________
>
>Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
>http://www.nod32.cz
>
>
>
>
>
Další informace o konferenci Hw-list