OT (trosku): K cemu 6.5 mistny merak?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červenec 22 10:27:24 CEST 2005

diky za info, taky je pouzivame.
pokusim se zjistit kolik platime za kalibraci.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of danhard@volny.cz
Sent: Friday, July 22, 2005 10:19 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT (trosku): K cemu 6.5 mistny merak?

Pouzivam Keithley 2000, ktery je take uvadeny jako 6,5 mistny,
vstupni obvody jsou oskubane jak to slo, na AC a proudovych
rozsazich je to max. na urovni 4,5 multimetru. Mam k dispozici 3,
zkalibrovane a kazdy ukazuje jinak, na mezi udavanych presnosti.
Jeden jsme nechali nedavno prekalibrovat za 200E, aby mel platny
certifikat a je to jeste horsi :o) U stridavych rozsahu jsem u
vsech opravoval "konstrukcni chybu", za obycejnou TL081 bez
nastaveni offsetu je DC vazany RMS prevodnik. Dal jsem tam aspon
operak s lepsim offsetem (LT1055), chyba na stridavych sla na 1/5
puvodni, na uroven sumu. Muzete si stahnout repair manual
http://www.keithley.com/data?asset=821
schema tam bohuzel neni, jen rozlozeni soucastek, ale i z toho jsou
videt pouzite prvky.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz