Ultra presne pristrojove zesilovace ?

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Červenec 22 09:03:56 CEST 2005

Predne nejak se tu micha presnost a rozliseni zobrazeni mericiho
pristroje.

Ten jmenovany HP ma rozliseni zobrazeni udavane 6,5 digit, jestli
je take maximalni udaj +12,00000 V plnohodnotne 6,5 misto ? :o)

Nejvyssi presnost na DC 10V je udavana 0,0015% coz je nejakych 18
bitu. Teplotni stalost 5ppm, na to by jste musel pouzit prvky aspon
1ppm, ten odpor, operak atd, tam nebude v ceste jeden, chyby se
scitaji.

Asi bych trochu slevil z parametru, nakonec by asi stacilo 5,5
mistne zobrazeni - a tam uz vyber starsich pristroju je lepsi.

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz