OT (trosku): K cemu 6.5 mistny merak?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 22 01:01:21 CEST 2005

No,

problém je v tom, že je nutné změřit ten proud 1.23 uA. Jestli ho
zobrazím jako 0.00000123A nebo 1.23uA je celkem irelevantní.
Možná se pletu, ale tak nějak se domnívám, že údaj 6.5 (8.5 atd.)
souvisí spíš s přesností měřícího přístroje (počítáno od základní
jednotky - V, A, Ohm) než s tím, kolik numírek má displej.
Ale třeba se pletu. Koneckonců, mám dovolenou a jsem starý pes, co
počítá pozpátku na kalkulačkách HP. :-)

Zdraví PavelK