Ultra presne pristrojove zesilovace ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 22 00:21:05 CEST 2005

No,

on to nejspíš není takový problém. ;-)

Řešení máte (níže uvedeno), tak to postavte v cca. pěti kusech a
uvidíme. Pokud to bude stát 150 USD, tak bych si snad jeden koupil a
otestoval to.

Mimochodem, výrobní cena 150 USD (či 4000 Kč) znamená prodejní cenu cca.
8.000 Kč bez DPH, protože je nutné také platit daně, amortisaci
přístrojů, nějaké náklady na vývoj a tak podobně. A pokud zaměstnáváme
někoho, kdo by letoval či kalibroval, tak za něj platíme též sociální a
zdravotní pojištění, musí sedět v místnosti, kde se svítí a topí,
potřebujeme sekretářku, telefon, fax, připojení do Internetu, nájem je
též nutno platit atd.

Zdraví PavelK