Ultra presne pristrojove zesilovace ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červenec 21 22:01:31 CEST 2005

No, nějak podobně to bude uvnitř toho 3458A.
Smiřte se s tím, že měřící přístroj se stejnou přesností a stabilitou
jako tovární výrobek renomované firmy prostě doma nepostavíte tak, aby
byl lacinější než sériově vyráběný kus. Bude to stát spíš víc a to i
tehdy, pokud nebudete počítat čas ztracený při návrhu a pokusu o
"výrobu".

Podařit se Vám to může jen tehdy, pokud byste objevil nějaký geniální
způsob jak měřit veličinu jinak, než to dělají firmy. V takovém případě
je ovšem lepší ty měráky začít vyrábět nebo ten nápad licencovat nějaké
firmě (např. Agilent). Oni Vám na oplátku vybaví dílnu celým sortimentem
a ještě Vám pošlou na konto částku, která bude mít šest nebo sedm nul. V
dolarech.

Zdraví PavelK