Ultra presne pristrojove zesilovace ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červenec 21 21:36:27 CEST 2005

>Ten HP3458A asi zadny "instrumentation amplifier" v integrovane
podobe nepouziva. Asi ne, nicmene nejak to byt udelane musi a
nejake zesilovace v tom take budou. Popravde by me docela zajimalo
jak to maji udelane, ale i kdyz jinym pristrojum lze stahnout
servisni manual s popisem zapojeni zde taktne mlci.

>asi protoze nemate prislusne presne odpory prislusne presne odpory
a potrebujete to do "pristroje" S temi odpory mate pravdu skutecne
se mi jich nedostava, jinak vychazim z klasicke ucebnicove poucky o
vyhodach IA , nicmen nikterak na IA nelpim, puvodne jsem dokonce
uvazoval o MAX 420.

Je take pravdou, ze se v OZ az tak moc nevyznam, jeste tusim jake
jsou vyhody OZ s FET ci Choper OZ. Nenapadne me k 12 bit prevodniku
pouzit LM 358, nicmene  kdyz mam vybrat vhodny OZ k ADuC836 zacinam
tapat, rad bych se priucil, ale jaksi se mi nedostava literatury
:-)

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz