Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červenec 21 13:43:18 CEST 2005

Jak se to veme, v kazdem pripade na internetu je dostatek generatoru cisel
kreditnich karet a jak jsem prave uspesne vyzkousel lze se na ebay
zaregistrovat za pouziti tohoto generatoru.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Thursday, July 21, 2005 1:26 PM
To: HW-news
Subject: Re: Presny multimetr 6.5 (5.5) mistny ?

Ale jak uz psal p. Hanzl - ten email nic neresi. Emailu si muzu zalozit 100
denne a nejsou se mnou nijak svazane - takze kdyz se budu chovat neseriozne,
neni na mne metr... Kdezto kreditek mivaj lidi omezeny pocet (takze jde
neseriozni osobu efektivne odstrihnout) a navic psychologicky efekt toho, ze
jsem nekde prokazan svoji kreditkou... Dalsim aspektem je i to, ze pres
cislo kreditky je clovek identifikovatelny i "pravni cestou"...
Marek