Re:OT (jen lehce): nakup pristroju na ebay

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 21 11:29:35 CEST 2005

1; me zkusenosti jsou takove, ze by mela byt embossovana a mela by umet platbu na internetu (mam jednu v RB a ta funguje, druha z GB nefunguje, ale da se zprovoznit). Vetsina neprijima platbu kartou , ale pres paypal (ten jiz funguje i v CR na poslani penez). Dale je mozno se pred koncem aukce domluvit s prodavajicim zda prijima Western Union ( u nekolika pristroju co jsem kupoval se mi to povedlo ukecat :) ).

2; bohuzel nakupuji jen soukrome

3; pokud to jde klasicky postou tak to vetsinou posta vse vyridi a prijde to na pobocku posty u Vas a clo a DPH se zaplati jakoby jste platil treba dobirku (alespon takto mi prisly multimetry z US). Dale mi prislo nekolik osciloskopu a log. analyzatoru a tam mi to posta dokonce dovezla az domu a neplatil jsem nic :).

Vlada
http://quattro.haje.cz