Re: Výroba plošných spojů

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Červenec 21 10:15:42 CEST 2005

no ten pan je duchodce, z byvaleho zamestnani ma doma rentgen (exponovaly se
s tim masky pro IC), takze exponuje par vterin a bez ohrevu desky a filmu.
Kdysi mi tvrdil, ze na tech jednoduchych deskach dovede udelat tenci spoje a
mezery, nez bezni vyrobci PCB, kteri na desky svetlocitlivou vrstvu valcuji
(rozdil v tloustce emulze).

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 21, 2005 8:47 AM
Subject: Re: Výroba plošných spojů

Daniel Valuch napsal(a):
> z coho ta firma zije? :-)

To je rodinna firma (globalizacni zarazenci obcas pouzivaji terminy jako
"garazova" apod.), cili ma male naklady. Krome toho si nemyslim, ze by
podobne miniaturni zakazky byly tezistem jejich prace. Tistaky jsem si u
nich nechaval delat uz pred lety a spokojen jsem byl i tehdy. Meumeji
vysoce sofistikovane x-vrstve pcb s prokovenymi otvory v kdovijake tride
presnosti, ale bezne desky jsou bez problemu. Krome toho jsou myslim
treba dodavatelem veskerych univerzalnich "bastldesek" do GM, mozna i
ovrstveneho svetlocitliveho cuprextitu.

(to ze jde o byvaleho kolegu z davnych dob, kdy jsem jeste byl
zamestnancem, nijak nesouvisi s timto hodnocenim)

--
Jirka