DVB-T do STA

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 21 08:59:46 CEST 2005

Ad 3) PC karty jsou nachylnejsi k ruseni - to znamena, ze obraz muze vypadavat? BTW. jaky mate set-top-box (znacku, typ, spokojenost)?

Ad 5) Vcera jsem pokusne zkousel nahrat kus videa z TV karty (analogove) do MPEGu (720x576), 21,5 minuty zabralo cca 1,1GB (myslite ze je to dobry vysledek?), kvalita subjektivne dobra - samozrejme na 17" monitoru pri rozliseni 1024x768 a koukani z 30cm si vsimnete kosticek (pri rychlejsich zmenach), ale na TV by to asi tolik videt nebylo. Software co jsem pouzil je Intervideo Winproducer (dostal jsem ho ke grafice s VIVO). Jaky to ma datovy tok nebo dalsi technicke podrobnosti, to nevim, ten SW to neumoznuje zadat, jen vybrat z prednastavenych profilu (DVD, 1/2 DVD, 1/4 DVD, PC MPEG atd.).

P.K.