podsvetleni LCD

Doležal Dušan Dusan.Dolezal@zoner.cz
Středa Červenec 20 15:10:33 CEST 2005

Driv to delala firma Printel, bohuzel jiz zanikla a sice jsem kdysi nasel nejakou firmu, ktera se k nim nejak trochu hlasi, ale uz to nemuzu vygooglovat. Ted jsem nasel tohle:
http://www.qscomp.cz/d_po__cz.htm

A pak jeste toto
http://palmare.idnes.cz/noconv/Epoc/revobacklight3020404.htm kde se mluvi o tom, ze se folie dokonce vytrabi nekde u nas, ale nic blizsiho (mozna meli ale na mysli prave ten Printel). Tak pripadne zkuste napsat autorovi clanku, pokud bude mail jeste aktualni (uz je ten clanek dost stary).

Dusan Dolezal