Opticke konektory pro MVB-OGF

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Červenec 20 09:37:47 CEST 2005

S tim toho moc nenadelas, je to LED dioda, a nevidim duvod pro dig.
prenos si s tim lamat hlavu. Jestli je to specifikace nejake normy,
tak by tam melo byt take aplikacni doporuceni, aby si s tim jeden
nelamal hlavu. Pouzivam to pro analogovy prenos, a tam me vadi i
ohybani optokabelu o)) ST konektory si prevrtavam ze 130um na
230um, protoze uz ty spravne nejsou k mani za akceptovatelnou
cenou. Ted jsem na jedno oko oslepl, tak mam po pici :(

Danhard

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz