Velkoplosne pajkovanie plosaku na kovovu platnu

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Červenec 20 08:34:57 CEST 2005

a co si nechat vyrobit primo ten plosnak na tu kovovou desku ?
nevim zdali mate nejak financni limity, nevim o kolik kusu se jedna
ale moznosti jak vyrobit takovy hybrid je vice

David Kucera
technical director
CYBERTEX CZ, s.r.o.
GSM +420 728 719 427