podsvetleni LCD

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Středa Červenec 20 07:39:16 CEST 2005

Zrovna jsem neco podobneho resil (ja chtel jenom zmenit barvu podsvetleni) a
s tou folii by zase takovy problem nebyl, spis je potiz v tom, ze to
podsviceni zabere pomerne velkou vysku, a ta u displeje bez podsviceni
proste neni k mani. Ono je to taky videt hned na prvni pohled - displeje bez
podsviceni jsou o dost nizsi. Takze pak jedine zkusit fluorescencni (ci jak
se jmenuje) folii, ale k ni je zase potreba menic.

Dusan Dolezal