Fw: Problem s TDA4601

Standa Palas stpalas@quick.cz
Úterý Červenec 19 22:08:13 CEST 2005

----- Original Message -----
From: Standa Palas
To: HW-news
Sent: Tuesday, July 19, 2005 9:43 PM
Subject: Problem s TDA4601

Dostala se mi do rukou televize kde byl vadny obvod zdroje v pouzdre SIL9 TDA4601.Po vypajeni a zapajeni noveho ale zdroj nenabehl.
Po dukladnem promereni a prostudovani datashheetu jsem s udivem zjistil ze puvodni obvod mel chladici plech pripojen
na pin 6 tak jak je popsano v datasheetu ale nove zakoupeny obvod nema chladic pripojen na pin 6 ale na pin 5 coz by mel byt pin pro blokaci v rezimu stand by. Takze pripojeni pinu 5 na chladic (a tudiz na zem) je blbost.
Myslim ze jsou asi jen dve moznosti.
1.TDA4601 je nova inovovana a ma jine zapojeni vyvodu nez ta stara. Nevite tedy jake???
2.To co jsem koupil je TDA4601 jen podle napisu na pouzdre ale ve skutecnosti je to kdovico.Prepsat napis na pouzdre neni problem a pri cene 220Kc za ks to je asi i vynosne.Na pouzdre je uveden vyrobce Siemens a pak cislo 0128.
Podotykam ze jsem je koupil v Brne v pomerne zname prodejne s radiomaterialem ne na burze.
Nesetkal se nekdo s necim podobnym ?

S pozdravem Palas Stanislav.