Cim nahradit 27C16

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 19 12:35:10 CEST 2005

No asi to tak dopadne, ptal jsem se jen proto, abych tu redukci nedelal
zbytecne. Nebot tam klidne muzu pouzit ve finale original EPROM
naprogramovanou na to co vyzkoumam - ona tam nicemu nevadi, ale desim se
naprogramovani, vyzkouseni, mazani a tohle kolecko treba nekolikrat. :-(
Na te redukci musim jen posunout Vcc a uzemnit nepotrebne adresove vstupy a
osetrit Vpp (mohlo by vadit zdruzeni Vpp/OE u te 2716).

 Jde mi o to abych nedelal redukci jen kvuli nekolika pokusum nez zjistim
jak je to tam ulozeny - na to by se mi hodila nejaka rychla varianta pameti
se stejnym pinoutem.

RadekCX