Teletext

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Úterý Červenec 19 07:38:25 CEST 2005

Mozna to neni nejlepsi napad, ale ted jsem prolez internet kvuliva TV karte do PC (Pixelview PlayTV Pro, chip Connexant BT878A), postahoval nejaky ten soft... freeware nebo opensource, byvaji ke stazeni i zdrojaky, tak mozna kdybyste zkusil tohle, dobral byste se k nejakemu vysledku:

http://btwincap.sourceforge.net
http://deinterlace.sourceforge.net/
http://mikecrash.wz.cz/
http://www.iulabs.com/drv/index.shtml