jak najit vyrobce podle loga

Zdenek Dvorak - CHAOS zdvorak@chaos.cz
Úterý Červenec 19 01:49:36 CEST 2005

zdravim vsechny, poradte prosim. Hodne moc bych potreboval najit vyrobce
zakazkoveho LCD podle loga. Je na tom jedno logo jako zeleny ovalek ve
kterem jsou nad sebou napsany pismena S B (to S ma spodni nohu protahlou s
takovou sipkou a B ma zase dlouhy cumak skoro jako beta). Pak je tam druhe
logo - modry kruh a v nem inverzne dioda postavena na anodu. Anoda neni
kreslena, katody je jen kousek a ani ten trojuhelnicek neni proskrtnuty (to
bude nejspis prekupnik, protoze byl nalepeny na tu nalepku SB). A pak je tam
jeste hologram s velkym napisem LCD-IC s napisy "Juan" na pozadi. Nevite
komu muze patrit alespon nejake z uvedenych log? Pripadne tip na nejakou
velkou logobanku? (je to koupene od prekupnika na thaiwanu, ale muze to byt
i nejaka kontinentalni cina).
predem vsem mocka moc diky, baj chaos