o cenach a importu - bylo Re: Svareci konvertor 150A ?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 18 23:49:48 CEST 2005

Dne pondělí, 18. července 2005 20:08 Marek Sembol <hwm.land@gmail.com>
napsal(a):
> [...]
> daji i zadarmo (teda platite jen dopravu - coz jak pisete je palba)
> Bohuzel ne vzdy to co dostanete jako vzorek == to, co vam pak poslou.
> Uz se par krat stalo, ze to nase agentka v HK z toho duvodu neprebrala
> - takze vlastni zkusenost. Jeden znamy (primy, neni to od jedne pani)
> z polska po 15 letech obchodovani s firmou z HK dovezl konteiner...
> odpadku. Ale to je extrem.
> S kvalitou je to hodne o tom na koho clovek trefi. U jednoho
> dodavatele mame pod 0.5% vad a dava nam "v cene" 1% soucasti... Ale
> taky uz agentka neprebrala dodavku jineho dodavatele - 50%

plne potvrzuji vase zkusenosti

> Takze proste opravdu hodne jde o stesti a.... o kontrolu na miste. Jak
> v elektronice nevim, ale v watch&clock, gifts, premium a tak co delame
> jsou platebni podminky co jsem popsal (i ostatni praktiky) bohuzel
> normou...

u elektroniky take, jinak je to sazka do loterie. Mensi vyrobci chteji zalohu
na vyrobu, vetsi ji maji zpravidla pokrytou. Taky se nedivte, kdyz na nejake
desce najdete kus slepicaku.

Mi davni nemecti kolegove mi vypraveli vtip, ze kdyz na taiwanu v nejakem
meste (uz nevim jakem) spadne reklamni cedule, tak vzdycky zabije prezidenta
(tam si totiz tenkrat vsichni rikali "president" nebot v podstate kazdy tam
ma pidifirmu na kdeco, tak aby ji dodal velikosti).

No ja jsem delal pod nemcem co intenzivne dovazel z asie a jeho milenka z
Taiwanu co mu delala agenta, to vam ale bylo torpedo :o)

--

                        Jaroslav Lukesh