Propojeni PC site - kabely

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Pondělí Červenec 18 16:54:08 CEST 2005

On 7/18/05, Michal HW <michalgregor@centrum.cz> wrote:
> Mam tady switch, PC, krizove kabely, prime kabely a xPort (ethernet modul).
>
> PC mi odmita pracovat se switchem na primych kabelech, ale xPort  na nem
> jede.
> Dle navodu a prodavace by to melo fungovat na primych i na krizenych
> kabelech.
>
> Jak je to spravne, pripadne v cem je chyba?
>
> Michal

Zalezi na tom, jestli switch "krizi" nebo "nekrizi". A jestli to mate
spravne zapojene. Videl jsem podobny problem, kdyz si ten clovek
neuvedomil, ze "UPLINK" se pri spojeni PC-Switch-PC nechava prazdny.
:)

Zacnete od toho, ze date mezi PC a switch nekrizeny kabel, na SW do
zasuvky 1. Sviti svetylko? Pokud ano, tak druhe PC do druhe zasuvky
rovnez nekrizenym. Sviti? Pokud ano, hledejte chybu v nastaveni (IP
adresy apod.), pokud ne, tak hledejte chybu v kabelech ci spatne
nastavenem switchi

MM