Svareci konvertor 150A ?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Pondělí Červenec 18 16:50:44 CEST 2005

Přesně to mi říkal zkušený svařeč, který si pochvaloval jednu zapůjčenou
svářečku. Říkal, že ty levné inventory nestojí za mnoho - nedrží oblouk a
špatně zapalují. Samozřejmě by to mělo být lepší než transformátor, ale s
triodynkou se to prý nedá srovnat. Ta svářečka, co jsme ji měli půjčenou
stála asi 17k (možnost CO2), vážila asi 3kg (150A trvale) a svářeč si ji moc
pochvaloval.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Aleš Chlubný [mailto:ales.chlubny@seznam.cz]
 Subject: RE: Svareci konvertor 150A ?

Ja jsem nedavno koupil invertor GAMA 145 (vyrobce Petr Kuhtreiber -
OMICRON), ktery ma uvedeno 145A/45%, 120A/60%, 95A/100% a stal me 7300 s
DPH. Navic ma prepinani pro TIG a svari o moc lepe nez dedova trafosvarecka
Gude (taky do 145A ale vubec nedrzi oblouk pri vyssich proudech).
S pozdravem,
Ales Chlubny