Svareci konvertor 150A ?

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Pondělí Červenec 18 16:32:34 CEST 2005

Ja jsem nedavno koupil invertor GAMA 145 (vyrobce Petr Kuhtreiber -
OMICRON), ktery ma uvedeno 145A/45%, 120A/60%, 95A/100% a stal me 7300 s
DPH. Navic ma prepinani pro TIG a svari o moc lepe nez dedova trafosvarecka
Gude (taky do 145A ale vubec nedrzi oblouk pri vyssich proudech).
S pozdravem,
Ales Chlubny