Chladič AC Copper Silent 2 TC

Tomas Cerny hw_cerny_tomas@centrum.cz
Pondělí Červenec 18 14:30:26 CEST 2005

Kalina Miroslav napsal(a):

>             Zajímalo by mě, jestli nevíte, co to má mezi žebry za
> čidlo a pokud by bylo odporové, jakého je typu (NTC, PTC + parametry)
> a jestli by se dal k tomu čidlu připojit poťák k přinastavování otáček
> a ten poťák vyvést na přední panel.
>

>             M. Kalina

Ja sem koumal ja snizovat otacky na Arctic Cooling Fan PRO TC (jen
samotny ventilator s cidlem). K Vasi smule si nepamatuji hodnotu odporu
pro 20°C a 37°C. Proste sem si to nepoznamenal, ale matne vzpominam ze
to bylo nekde mezi 200-500 ohm. Vim ale, ze pri seriovem odporu 3k3 se
ventilator tocil tak jak sem potreboval. Pri 8k2 do serie s cidlem se
ventilator neroztocil, az pri stouchnuti. Zavislost serioveho odporu na
otackach je dost nelinearni, tak bacha pri navrhu.

tomas