OT: tvorba manualu k sotwaru a elektronickym vyrobkum.

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Červenec 18 11:25:45 CEST 2005

Jan Waclawek napsal(a):

> Drobna korekcia, ten format OOo - swx ci ako sa vola, ale aj ostatne z
> balika - si premenujte na zip a kuknite sa dovnutra... (t.j. nie je to
> celkom binarny format).
> Mozno ho aj nejako ide prinutit, aby to nekomprimoval, ale neskumal som.
> V kazdom pripade to CVSovat ide.
>
> wek

Presne tak. Ani neni treba prejmenovavat (pomoci Total Commanderu staci
Ctrl+PageDown na danem souboru). Jde o XML, cili obsah a formatovani
jsou zvlast a pokud se ukladaji revize (nastavitelne), tak tam urcite
taky nekde jdou "vycucnout".

Krome toho lze pouzivat makra (jen tip, zkusenost nemam) nebo diky
otevrenosti OOo neco naprogramovat sam/nechat naprogramovat.

--
Jirka