Re: Prohlášení o shodě

pyrin pyrin@volny.cz
Pondělí Červenec 18 10:46:36 CEST 2005

Je to uplne jasne, prectete si zakon c.22/97Sb ve zneni zakona c.71/2000Sb.
A hned v paragrafu 2 odstavci b je to napsano.
To jsou veci co ?
Taky jsem tomu neveril, a cetl to nekolikrat.

Jinak to ctu z knihy ZAKON O TECHNICKYCH POZADAVCICH NA VYROBKY, Vladimi
Hradek, Oldrich Voboril, Vydavatelstvi Montanex a.s.

pyrin

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 18, 2005 9:48 AM
Subject: Re: Prohlášení o shodě

pyrin napsal(a):

> A ještě jedna zajímavost, Prohlášení o shodě musí být vydáno i na vlastní
> osobně vyrobené testovací a zkušební pomůcky. I kdyby to byl 1 kus a nikdy
> se neuvedl na trh. To jsou věci.

Jak prosim???

Mam to chapat treba tak, ze si zivnostnik pro svou (podnikatelskou)
potrebu vyrobi ony "testovaci a zkusebni pomucky" a na ty si sam pro
sebe vystavuje prohlaseni o shode?????

Muzete laskave uvest pramen teto neuveritelne zhovadilosti? Ja jen
proto, abychom objektivne videli, zda to _skutecne_ je pravda a
nedochazelo zde k mystifikacim a dalsimu zhorsovani uz tak spatne
atmosfery...

Diky.

--
Jirka