PC -> TV 20m

Pondělí Červenec 18 10:44:08 CEST 2005

No nevím, už je to dávno co jsem zvukařil ale jako všude je to pouze otázka kvality kabelu a ta se ještě projeví spíše v oblasti citlivých vstupů (mikrofon, gramo). Na linkové úrovni si nepamatuju, že by byly problémy s nějakými šumy, ani s chycenou stanicí. Jednalo se o nesymetrické stíněné kabely, tahali jsme linky cca 50m. Jak už kdosi psal, vyzkoušejte a uvidíte - uslyšíte.

Kručinský