Reset AP

BuFran BuFran@seznam.cz
Neděle Červenec 17 22:34:32 CEST 2005

> To já mám jsem spíš myslel krabičky, třeba s atmelem kde by se
> nastavila IP adresa ty krabička a IP kam se má pinknout a například
> relé vystup pro případ že ping neodpoví .  Aby se nechalo resetovat
> AP např. asus WL500

   No co se tyce Asusu, ten ma LPT rozhrani a embedded linux. Presne
takove zarizeni je jednoduse postavitelne (na jedne lince toho LPT
je pripojeno rele pres tranzistor, ktere spina napajeni toho druheho AP
od providera. Jestli vam to pomuze tak to prave vyvijim :) Ale resetovan
nebude asus (to by slo pomoci rebootu) ale druhe AP od providera do nejz
se nedostanu.

  Na LPT jsem zvolil chipset s obvody 74373 (pro 8 vystupu) nebo 7475
(4 vystupy) nebo 7474 (2 vystupy) plus par tranzistorku (invertory,
setrim s 7404, mam jich doma malo - asi 40 kusu :D ) kvuli komunikaci SPP.
Diky tomu se da pouzit driver /dev/lp0 uvnitr asuse, a odeslat jeden bajt
na LPT z bashe vcetne pingnuti je na 4 radky ... :) Ja to sice vyvijim
na trosku jiny ucel ovladani ale ...

--
   Bc. Frantisek Burian