Nabijacka SonyEricsson CST-13 schema?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Červenec 16 21:24:04 CEST 2005

Dobry den,

po dlhom case som nakratko opat spat a hned mam prosbu:

Dostal som na (pripadnu) opravu nabijacku vid subject, skutocny vyrobca
je Astec, China. Jedna sa o spinany zdroj. V tomto kuse explodoval 1
SMT tranzistor, 2 SMT odpory a zhorel aj tranzistor BV32. Vsetko na
vysokonapatovej strane. Z toho SMT tranzistora sa da vycitat SMD mark
"1" a nieco, co moze byt P alebo F. Tipujem to na 1F, co je 2N5550
(140V/0,6A). 2 odpory su necitatelne.

Pred zlozitym prekreslovanim plosaku na schemu a tapanim (co robit
nebudem) by som mal otazku, ci schemu niekto nema, aby som vedel, co za
suciastky tam boli. Na nete som hladal 1,5h bez vysledku.

Druha otazka by bola, cim nahradit tranzistor BV32 (ST
MicroElectronics, NPN, spinaci, 700V/1A, TO18), pretoze pochybujem, ze
takyto zozeniem (SOS, ani GME ho v online shopoch nemaju).

Vdaka,
miro

PS: viem, ze lepsie je sa tym nezapodievat a kupit novu nabijacku, ale
ak by mi niekto pomohol s hodnotami suciastok, oprava by trvala uz len
polhodinku :-|