Zpet k multimetru , bylo Kalkulacky bylo Kterak ucinit neznicitelny vstup

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 15 09:32:42 CEST 2005

Nebylo to ani tak štěstí, jako spíš systematická práce s E-Bay.
Chce si to nechat posílat automatické maily a pečlivě sledovat, kdykoli
se něco objeví. Někdy se to sejde tak, že měřáků na prodej je víc, než
momentálních zájemců a nikdo moc nepřihazuje.
Faktem je, že mi to trvalo cca. rok než se mi podařilo je koupit a bylo
to ještě před tím, než byla E-Bay do značné míry znehodnocena masivním
množstvím profesionálních překupníků.

Zdraví PavelK