Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Pátek Červenec 15 08:25:41 CEST 2005

Tak to jich koupim alespon deset. Pocitejte ze 16 Bit je cca.
1/1 000 000 z plneho rozsahu. To je na 20mV / 1 000 000 = zafoukani
vetru.Co teplotni stabilita, vstupni proudy. Co s tim chcete merit a
s cim to kalibrovat.

Ja bych navrhoval pri 24-bitovem prevodniku alespon 16,75 Bitu.

Hugo KOTTAS