Zpet k multimetru , bylo Kalkulacky bylo Kterak ucinit neznicitelny vstup

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 15 01:38:39 CEST 2005

Ale abychom se vrátili zpět k meritu věci.

Postavit pořádný měřák stojí fůru peněz a ošidit to nelze. Poučka, která
každé zařízení umísťuje do trojrozměrného prostoru s osami "Čas",
"Peníze" a "Kvalita" pořád platí.

IMHO bastlit doma multimetr je ztráta času. Já koupil dva velmi přesné
(6.5 místa, HP-34401A) kus za cca. 300 USD na E-Bay, s platnou
kalibrací.
Pokud tohle někdo vyrobí v dostatečném množství a za podobnou cenu, ať
si to nechá patentovat a zbohatne na tom.

Jinak je to IMHO ztráta času. Socík skončil a doma si také nestavíme
osciloskop, že ano.

Zdraví PavelK