OT: Kalkulacky bylo Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Červenec 15 01:00:12 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 15.7.2005:

> Na normální kalkulačce mačkáme "3" "+" "5" "="
> Na HP (v RPN zápisu) mačkáme "5" "ENTER" "3" "+" počet kláves je stejný.
> Krom toho je notace přirozenější a nepotřebujeme závorky (ty HP

Mozna pro tebe prirozenejsi, pro me silenost, neco takoveho bych si
nekoupil. Je to kazdeho vec, co mu vyhovuje, me tohle fakt ne. To uz
bych si radeji koupil komunistickou kalkulacku TESLA nez tohle :-)

Ja jsem mel takovou tu pitomou komunistickou kalkulacku se stojankem a
hodinami, pak jsem mel dalsi pitomou komunistickou kalkulacu, no a
nakonec jsem mel maly pocitac SHARP. A s tim jsem delal divy, ten jsem
mel nejradeji. Daly se do toho psat i tahaky.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz