RE: Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 15 00:32:50 CEST 2005

Ale já psal o normálních kalkulačkách. Ne o těch paskvilech, co začala
HP plodit poté, co vedení společnosti převzali zmrdi nebo Carly Fiorina.

Jak říkám, správná hesla jsou "HP-41C", "HP-41CV", "HP-41CX", "HP-16C",
"HP-15C".
Posledně jmenovaná umí v reálném čase i komplexní čísla při libovlných
výpočtech. HP-16C je zase nedostižný kalkulátor pro programátory.
HP-41CX mají snad dodneška na palubě raketoplánu jako backup, kdyby
veškerá "moderní" technika šla do kytek.
Krom toho, všechny uvedené kalkulačky se dají programovat, takže
inkrementální výpočty provedou samy. Člověk si mezi tím uvaří kávu nebo
skočí na oběd.
PC toho pochopitelně umí víc, ale většinou potřebuje proud, nevejde se
do kapsy a nemaká na tři nebo čtyři články pět či více let.

Zdraví PavelK