Re: Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ? - ještě rýpnutí

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Červenec 15 00:29:14 CEST 2005

Moje rec, mel jsem na skolach a jeste mam kalkulacku TRULY asi za 600
Kc. Mela jen dve pameti na programy a jeste k tomu trivialni. Kamos mel
nejakou super kalkulacku, kam se vesly cely skripta (kdyz je teda nekdo
opsal) a super funkce a zobrazovani prubehu a kdovico jeste. Kdyz jsme
psali pisemku, tak ja uz byl davno hotovy a on porad neco tukal do
masiny. Znalostmi to nebylo. Proste nez neco spocital, ja uz byl davno
hotovy.
Pamatuju si, ze kdyz chtel secist 3 a 5, musel zadat 3, neco zmacknout,
5 zase neco zmacknout a pak nejak slozite vyvolat scitani a mel
vyhledek. Opruz.

Martin Hanek