Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Čtvrtek Červenec 14 23:33:07 CEST 2005

Sorry, že se do toho ještě pletu.

Jenže pokud vynecháme to, co lze nahradit procesorem, to co není až tak
úplně nutné (???) nebo to co lze nahradit méně přesným řešením, tak
dostaneme měřák, který lze za pár šušnů koupit v GM.
Ale pak nemusíme vést debatu o tom, jak udělat nezničitelný vstup a v
případě, že to nějaký vohnout odpálí, lze snadno koupit měřák nový.
Při tomto tempu společenského vývoje se časem dopracujeme k tomu, že
kalibrační laboratoře budou mít k disposici měřící přístroje s přesností
na 3.5 místa a běžný vývojář se spokojí s korejským měřákem, který na
zeď v HDTV rozlišení promítne nápis buď "KOPE" nebo "NEKOPE" a zahraje k
tomu jednu z 999999 MP3 písniček. Krom toho bude umět promítat i DivX
video, opékat tousty a při sexuálním napětí bude umět vývojáře
přeblafnout.

Sorry, normálně nemám rád exkursy z techniky do politiky, ale tohle mi
nějak nedalo. Ještě, že zítra jdu na dovolenou.

Zdraví PavelK

http://www.home.agilent.com/cgi-bin/pub/agilent/reuse/cp_ObservationLogR
edirector.jsp?NAV_ID=-11250.536880933.03&LANGUAGE_CODE=eng&CONTENT_KEY=5
07995&COUNTRY_CODE=US&LINKTYPE=LitStation&CONTENT_TYPE=AGILENT_EDITORIAL

>ale nechaj ho zit. On aj tak merak s popisanou presnostou a
rozsahom  nepotrebuje, inak by si jeden za $1200 kupil...

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399 Kč.
Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz