Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červenec 14 23:22:00 CEST 2005

>Asi myslite Agilent 34401A a RMS prevodnik AD536A ?
Ano, ten IC jem myslel MAX536, ale jak tak koukam tak jde vice mene
o to same, i velci radi opisuji :-).

>V tom servis manualu asi najdete jak se to dela, tak nac ty
otazky. Mozna abych se neco dozvedel :-).Schema jsme si samozrejme
prohledl, ale smysl nekterych obvodu mi castecne unika a preci od
navrhu 34401 jiz uplynul nejaky cas a tak treba lze neco resit s
dnesnimi soucastkami jinak, jednoduseji. .

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz