Kterak ucinit neznicitelny vstup 25mV az 2500V ?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Čtvrtek Červenec 14 15:28:13 CEST 2005

Premyslim, ze bych uzil velmi presny merak a vzhledem k cenam profi
meraku take uvazuji o necem vlastnim, jako AD pouziji nejaky 24bit
ADC od Analogu tak ze realna presnost na rozsahu 0-5V muze byt
okolo 20 bitu a na rozsahu 20mV 16bitu.

Prepinani 2.5kV by vyzadovalo vysokonapetove rele a vzhledme k
tomu, ze fakt nevim kde bych tech 2.5kV uzil tak zustanu pri zemi a
vystacim s 1000V DC respektive 750AC.

Jde mi o to jak pojmout vstupni obvody, prepinani odporu na
odporovem delici a ucinit vstup vice mene blbuvzdornym a pritom co
nejmene zhorsit presnost meraku.

Vztupni proud ADC je uvaden 1nA

--
Revoluční vysokorychlostní INTERNET jen za nízký měsíční paušál 399
Kč. Navíc aktivace ZDARMA!  Více na http://www.revolucniinternet.cz