PIR senzory

peterm servis@centron.sk
Čtvrtek Červenec 14 10:53:07 CEST 2005

Ahoj.

Pouzival som taky senzor so ziarovkou na osvetlenie vchodovej branky v
noci.Za beznych okolnosti to fungovalo dobre ale napr. ak vietor silno mával
konármi stromu v zornom poli senzoru,tento nekontrolovane spínal.
Podozrieval som nejakého vtaka sediaceho v listi ale nic tam nebolo.Ziarovka
bola spinana cez rele a to bolo pricinou,ze som to cele odmontoval,lebo asi
5 krat za dva roky sa "zlepilo" a ziarovka svietila stale.Mozno,ze fakt je
drahsie lepsie,lebo moze mat napr.ziarovku spinanu bezkontaktne.

Ahoj

Hladam skusenosti s prevadzku PIR senzorov...
V Bau-niecom a pod sa daju kupit svetla s PIR senzormi.
Niektori ludia si to chvalia, niektori tvrdia, ze po po kratkom case to
nefunguje dobre...

Uplne zurim, ked mi elektrikar povie, ze senzor za 300korun nestoji za nic,
dobre zacinaju byt az tie od 900 korun vyzsie, ktore dodava on.
Vysvetlenie - ziadne - lacne veci predsa nemozu byt dobre...

Ma niekto dlhsie skusenosti s takymito senzormi ( napr. aj samostatnymi,
ktore by vedeli spinat
napr 100W ziarovku ).
Malo by to byt na vchodovych dverach do domu (realny teplotny rozsah -20
+ 40 ), vlhko.

Premyslal som aj nad tym, ze by sa senzor umiestnil za sklo dovnutra
(rozsah teplot 0-30),
ale od toho ma zase niektori odradzaju, ze este nevideli senzor, ktory
by dokazal snimat cez sklo...

Mam skusenosti, ze senzory cez sklo funguju - aspon niektore zo
zabezpecovaciek urcite - tie ale nevedia
spinat vacsie vykony. - dobastlievat nejake rele - stykac velmi nemam
chut - asi by to na stene
nevyzeralo dobre...

Na web-e som nasiel mnozstva senzorov, ale skusenosti su skusenosti -
tie na web-e nie su...

Dodo.