Reset obvodu AD75019

Jozef Racek Jozef.Racek@unit.sk
Čtvrtek Červenec 14 10:47:59 CEST 2005

niekolko otazok - co znamenaju zablokovane vsetky napajania?
1. je pri kazdom puzdre, co najblizsie k nemu napr kombinacia
10u+100n+1-10n ?
2. ako su vedene vodice (aj na plosaku) k hodinam, resetu a pod? -
nevytvaraju nahodou skoro obluk - tvar C v ktorom
by sa vedelo naindukovat dostatocne napatie  - impedancie novych obvodov
su vysoke a 3V na vstupe sa daju urobit indukciou lahko...
3. nevytvara napajanie podobny tvar "C" - to je casta chyba - vtedy
casto nepomahaju ani kondenzatory - pomoze uzatvorenie vodicov,
ktore su v tvare "C"- "zavit nakratko" - teda do tvaru "O" - vyriesi t o
casto jednoducha klema

Podobny problem som mal s "nahodnym" resetovanim procesora - na plosaku
sa naslo, ze napajanie je vedene k procesoru oblukom,
ktory mal plochu asi 7x5 cm - pri vypnuti stykaca, vzdialeneho od
procesora asi 30 cm niekedy doslo k resetu...
Pomohla klema - prepoj v napajani + externy resetovaci obvod

Dodo