paralel vs. serial ATA (tak trochu OT:)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Červenec 14 10:32:57 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 14.7.2005:

> Zrovna ted doma resim problem s odberem PC :-)
> Zjistil jsem ze moje PC odebira hezky 1A ~ 230W
> Docela pekny. Jelikoz mam PC skoro porad spusteny a pripojeny na inet,
> tak si stavim router ktery bude porad online ze stareho komplu a zere
> pouze 36W.

36W na router neni zadna slava, slovo "pouze" vubec neni na miste.
Pokud to zarizeni nedela zaroven dalsi veci (mail server, web server,
fax server, sms server, file server, sql server), tak to nechapu. Kdyz
si koupis normalni tovarni router, tak bude mit spotrebu takovou, ze
priblizne behem roku se ti jeho kompletni porizovaci cena zaplati.

Takze pokud ma mit nejakou z vyse uvedenych funkci navic oproti
routeru a nebo pokud si to delas jen pro zabavu a radost, budiz. Pokud
to ma byt normalni router a delas si ho pro usporu penez, tak nic
nedelej.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem