OT: vzorky od microchipu

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Červenec 13 10:58:18 CEST 2005

>V tom pripade nevim jestli je potreba pranyrovat nekoho, kdo se zepta,
>proc mu nejde se zaregistrovat na webu michrochipu pro free samples.

Me spis vadil ten princip - nemuze dat za postovny stovku, tak at jinej da
tisicovku nebo dve. A pritom zaslani vzorku navic dosahne v podstate podvodem.

Predpokladam, ze ty vzorky maji predevsim zpristupnit soucastky v kusovem
mnozstvi pro vyvoj zarizeni. Coz treba zrovna u Microchipu je nutne opravdu
vyjimecne, hodne toho vede GM, neco ma Asix, pripadne MES.

J. Hanzal