DVB-T a spolecna antena

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Červenec 13 09:41:58 CEST 2005

Zhruba před rokem jsem tohle řešil pro konvertorovou vložku STEA
Výrobce tehdy ještě neměl praktickou zkušenost, ale nabídl mi zápůjčku vložky k bezplatnému otestování. Alespoň co se týče šířky přenášeného pásma je papírově vše v pořádku. U mně se nakonec zamýšlená zkouška neuskutečnila, díky nezájmu v našem bytovém družstvu.
Otta